Llana, seda, indianes i Monestirs (La Rivera)
Dissabte 5 de Setembre- Dimarts 8 de Setembre-
Inici 10:00h- Durada 2:30- Preu 20€-Inclou Entrades-Audiòfons.-Places limitades
El cor de Barcelona té molta història, especialment si passegem pel nucli antic: (La Rivera) on hi eren els més importants convents, els millors palaus i els gremis més importants per l’economia de Catalunya: La llana, seda i les indianes; En aquesta ruta visitarem l’interior del Monestir romànic del S.X. que dona nom a la part més antiga de la Ribera: Sant Pere de les Puel·les.També visitarem, palaus, farmàcies modernistes i santuaris, descobrirem espais relacionats amb les més estimades tradicions del nostre país.
Parlarem d’on va néixer Sant Josep Oriol i dels primers mestres de les matemàtiques, també veurem reductes de monestirs gairebé secrets i palaus recuperats. Saps el origen dels entremesos? Un passeig ple de curiositats, arquitectura i història que no et pots perdre.
✍informació i reserva en línia: omple el formulari
https://www.arquitecturadecatalunya.cat/llana/
✍️ escriu un correu a [email protected]
☎️ Truca'ns al 669 098 761 o al 934171678
les nostres visites guiades són amb audiòfon per a major comoditat dels assistents- Idioma: Català
.#rutesbarcelona #cultura #arquitecturadecatalunya #visitesguiades #coto #catalunya #ribera #monuments #indianes #monestirs #barcelona #seda
Where is it happening?
Event Location & Nearby Stays:



















