«FJÅGE FESTIVALEN» 29.juli-1.aug! Epen Lind, Halva Priset. Ford Rekord, Vidar Villa, Morgan Sulele++
Advertisement
GRATIS FESTIVALEN -EIN FJÅGE FESTIVAL- er ute med programmet. Ring eller skriv gjerne om denne herligheten som trøs i gang for 4. gang!
EIN FJÅGE FESTIVAL – gratisfestival i slutten av Juli for 4. gang!
OH MY GOD HERE WE OG AGAIN synger Espen Lind så treffande – superartisten som har dratt i land fem spelemannsprisar er årets store sensasjon på «EIN FJÅGE FESTIVAL». Den eminente og folkekjære superstjerna som vi har blitt så glad igjennom «The Voice» og «Hver gang vi møtes» kommer til oss på gratisfestivalen som i år skjer 29.juli - 1.august!
Espen Lind er en av Norges aller største musikalske eksportvarer. Med internasjonale hits, millioner av strømninger og samarbeid med noen av verdens største artister har han satt varige spor langt utenfor Norges grenser. Gjennom imponerende TV-opptredener, både som artist og mentor, har han vist en unik kombinasjon av talent, karisma og musikalsk tyngde. Espen Lind er klar til å rocke Vågen!
Med seg får han FORD REKORD fra Haugesund har på kort tid etablert seg som et av landets mest energiske og publikumsvennlige liveband. Med smittende spilleglede, sterke låter og en unik evne til å skape allsang og feststemning leverer de konserter som setter spor. Bandet har bygget en stadig voksende fanskare og er kjent for å løfte enhver scene til nye høyder.
Det blir 4 dager til ende med elleville opptredener og det er drøssevis av godbiter å velge mellom! HALVA PRISET sparker det hele i gang på onsdagen og får med seg byens store nye partyband! Goggen og Klemmen har gått sammen og fått med seg et band som spiller fletta av det meste – og da vet vi det blir fest!
Vidar Villa har blitt en av Norges mest folkekjære fest-artister med en rekke radiohits og hundrevis av konserter over hele landet. Med smittende energi, allsangvennlige låter og et glimt i øyet skaper han alltid en uforglemmelig stemning – spesielt når han får med seg SUPER TROUPER til å dra det hele i gang. ABBA-feberen herjer som aldri før, og publikum i alle aldre synger og danser med når Mamma Mia pluss alle de kjente monsterhitene dras i gang! Da svinger det i Vågen.
På Lørdag 1. august avsluttes det hele med en gedigen folkefest fra morgen til kveld! Vi har fått med RED BULL POLE RUN på laget og det blir en gigantisk konkurranse i regi av Red Bull som starter allerede kl 14:00. Vær tidlig ute – dette blir folksomt!
Red Bull Pole Run er en de mest spektakulære og underholdende konkurranser, hvor deltakere kaster seg utover en påle over vannet for å "Capture the Flag»! Her kombineres fart, kreativitet og mot i en ellevill folkefest. Resultatet er store jubelscener, spektakulære krasj og minner for livet. GLED DERE OG MELD DER PÅ KONKURRANSEN – den er for ALLE!
Red Bull Pole Run kommer for første gang til Norge!
Konseptet er altså enkelt: Grip flagget på kortest mulig tid! Men det er ikke så lett som det høres ut; pålen er smørt med fett og svært glatt, så det krever både fart og ferdigheter å mestre den og sikre seg flagget.
Tror du at du har det som skal til? Arrangementet er gratis å delta i og åpent for alle over 18 år, så meld deg på nå for sjansen til å bli en lokal helt! Selv om du ikke ønsker å delta, er du hjertelig velkommen til å komme og se på når deltakerne kaster seg gjennom luften i forsøket på å bli den neste Red Bull Pole Run-mesteren.
3 Busserulls opptrer for første gang på en lørdag på den store scenen og det er garantert allsang! De har vært med oss hvert eneste år siden starten for 12 år siden med "Fjåge i Vågen" og det er bare å si en ting – vi gleder oss enormt!
MORGAN SULELE med sine Bangers kommer til å lage en spektakulær finale på gratisfestivalen som har fri aldergrense – er for alle og er som alle vet GRATIS!
Vi er en god gjeng med serveringssteder langs kaien som har laget «Fjåge i Vågen» nå for det ellevte året og Fjåge-festivalen kom i stand når Gladmat flyttet til juni. Det har uten tvil vært en unison suksess og bildene og minnene er mange og gode!
«Vi er utrolig takknemlige for folk som stiller opp og er med på å lage gostemning gjennom sommeren i Vågen og uten tvil har dette blir noe som virkelig har satt spor. Det er rett og slett formidabelt og overveldende med den mottakelsen artistene får – med jubelscener og allsang for hver eneste en av de som står på scenen». Dette er vi stolte av og utrolig takknemlige for.
Det er herved erklært nok et år med sol i hjerte sol i sinnet og sol bare sol! Det regner ikke på oss - det preller av - VELKOMMEN GEJNNOM HELE SOMMEREN TIL FJÅGE I VÅGEN - DET ER EN SANN GLEDE!
Det kommer flere godbiter utover og flere overraskelser i festivalen – følg med! Fjåge i Vågen starter i år med Gunslingers 8. juli og det blir som kjent VM-visning av hele sluttspillet for Fotball-VM i Vågen på 3 storskjermer – og innimellom alt dette så blir det altså Gladmat, Tall Ship Race og Ein Fjåge Festival og flere Fjåge onsdager+++!
Tusen takk for at dere stiller opp – vi gleder oss til å se dere i Vågen i sommer
Vennlig sommerhilsen
EIN FJÅGE FESTIVAL – gratisfestival i slutten av Juli for 4. gang!
OH MY GOD HERE WE OG AGAIN synger Espen Lind så treffande – superartisten som har dratt i land fem spelemannsprisar er årets store sensasjon på «EIN FJÅGE FESTIVAL». Den eminente og folkekjære superstjerna som vi har blitt så glad igjennom «The Voice» og «Hver gang vi møtes» kommer til oss på gratisfestivalen som i år skjer 29.juli - 1.august!
Espen Lind er en av Norges aller største musikalske eksportvarer. Med internasjonale hits, millioner av strømninger og samarbeid med noen av verdens største artister har han satt varige spor langt utenfor Norges grenser. Gjennom imponerende TV-opptredener, både som artist og mentor, har han vist en unik kombinasjon av talent, karisma og musikalsk tyngde. Espen Lind er klar til å rocke Vågen!
Med seg får han FORD REKORD fra Haugesund har på kort tid etablert seg som et av landets mest energiske og publikumsvennlige liveband. Med smittende spilleglede, sterke låter og en unik evne til å skape allsang og feststemning leverer de konserter som setter spor. Bandet har bygget en stadig voksende fanskare og er kjent for å løfte enhver scene til nye høyder.
Det blir 4 dager til ende med elleville opptredener og det er drøssevis av godbiter å velge mellom! HALVA PRISET sparker det hele i gang på onsdagen og får med seg byens store nye partyband! Goggen og Klemmen har gått sammen og fått med seg et band som spiller fletta av det meste – og da vet vi det blir fest!
Vidar Villa har blitt en av Norges mest folkekjære fest-artister med en rekke radiohits og hundrevis av konserter over hele landet. Med smittende energi, allsangvennlige låter og et glimt i øyet skaper han alltid en uforglemmelig stemning – spesielt når han får med seg SUPER TROUPER til å dra det hele i gang. ABBA-feberen herjer som aldri før, og publikum i alle aldre synger og danser med når Mamma Mia pluss alle de kjente monsterhitene dras i gang! Da svinger det i Vågen.
På Lørdag 1. august avsluttes det hele med en gedigen folkefest fra morgen til kveld! Vi har fått med RED BULL POLE RUN på laget og det blir en gigantisk konkurranse i regi av Red Bull som starter allerede kl 14:00. Vær tidlig ute – dette blir folksomt!
Red Bull Pole Run er en de mest spektakulære og underholdende konkurranser, hvor deltakere kaster seg utover en påle over vannet for å "Capture the Flag»! Her kombineres fart, kreativitet og mot i en ellevill folkefest. Resultatet er store jubelscener, spektakulære krasj og minner for livet. GLED DERE OG MELD DER PÅ KONKURRANSEN – den er for ALLE!
Red Bull Pole Run kommer for første gang til Norge!
Konseptet er altså enkelt: Grip flagget på kortest mulig tid! Men det er ikke så lett som det høres ut; pålen er smørt med fett og svært glatt, så det krever både fart og ferdigheter å mestre den og sikre seg flagget.
Tror du at du har det som skal til? Arrangementet er gratis å delta i og åpent for alle over 18 år, så meld deg på nå for sjansen til å bli en lokal helt! Selv om du ikke ønsker å delta, er du hjertelig velkommen til å komme og se på når deltakerne kaster seg gjennom luften i forsøket på å bli den neste Red Bull Pole Run-mesteren.
3 Busserulls opptrer for første gang på en lørdag på den store scenen og det er garantert allsang! De har vært med oss hvert eneste år siden starten for 12 år siden med "Fjåge i Vågen" og det er bare å si en ting – vi gleder oss enormt!
MORGAN SULELE med sine Bangers kommer til å lage en spektakulær finale på gratisfestivalen som har fri aldergrense – er for alle og er som alle vet GRATIS!
Vi er en god gjeng med serveringssteder langs kaien som har laget «Fjåge i Vågen» nå for det ellevte året og Fjåge-festivalen kom i stand når Gladmat flyttet til juni. Det har uten tvil vært en unison suksess og bildene og minnene er mange og gode!
«Vi er utrolig takknemlige for folk som stiller opp og er med på å lage gostemning gjennom sommeren i Vågen og uten tvil har dette blir noe som virkelig har satt spor. Det er rett og slett formidabelt og overveldende med den mottakelsen artistene får – med jubelscener og allsang for hver eneste en av de som står på scenen». Dette er vi stolte av og utrolig takknemlige for.
Det er herved erklært nok et år med sol i hjerte sol i sinnet og sol bare sol! Det regner ikke på oss - det preller av - VELKOMMEN GEJNNOM HELE SOMMEREN TIL FJÅGE I VÅGEN - DET ER EN SANN GLEDE!
Det kommer flere godbiter utover og flere overraskelser i festivalen – følg med! Fjåge i Vågen starter i år med Gunslingers 8. juli og det blir som kjent VM-visning av hele sluttspillet for Fotball-VM i Vågen på 3 storskjermer – og innimellom alt dette så blir det altså Gladmat, Tall Ship Race og Ein Fjåge Festival og flere Fjåge onsdager+++!
Tusen takk for at dere stiller opp – vi gleder oss til å se dere i Vågen i sommer
Vennlig sommerhilsen
Advertisement
Where is it happening?
VÅGEN, Stavanger, Norway
Event Location & Nearby Stays:
Know what’s Happening Next — before everyone else does.
Host or PublisherFjåge i Vågen - Hele Sommeren


















