Zwerven Gravelweekend
Advertisement
3-4-5 juli is het weer zo ver, het Zwerven weekend.
Als alternatief op de grote gravel evenementen is er het Zwervenweekend!
Je hebt niet veel nodig, voor een gezellig weekend fietsen en een toffe avond bij het kampvuur. Dus dat hebben wij geregeld!
Kom je ook?!
Je kunt komen met je camper of tentje.
Mark heeft weer prachtige routes gemaakt, er is een kampvuur, bbq en een plek om te douchen.
Er zullen routes zijn van een 30km tot 200km. Gravelroutes die met de racefiets te doen zijn tot routes met flinke bospaden. En alles er tussen in. Afhankelijk van wat mensen willen rijden maken we een keus wat we gezamenlijk gaan rijden. Wil je alleen, een van de routes rijden kan dat natuurlijk ook.
Je kunt arriveren vanaf vrijdag (dit kan dus ook zaterdag zijn als je bijvoorbeeld 1 nacht wilt komen), en verblijven t/m zondag einde middag.
Wat kost het? Wij willen dit graag als klein evenement organiseren, en willen laten zien dat samen genieten met de fiets niet duur hoeft te zijn. Dus wij vragen geen inschrijfgeld. We vinden het tof om het volgend jaar weer te organiseren (en een Dixi te kunnen huren ;-)), daarom is een kleine vrijwillige bijdrage is altijd welkom.
Wil je meer informatie of je inschrijven voor het weekend? Stuur ons een bericht of mail naar: [email protected]
Als alternatief op de grote gravel evenementen is er het Zwervenweekend!
Je hebt niet veel nodig, voor een gezellig weekend fietsen en een toffe avond bij het kampvuur. Dus dat hebben wij geregeld!
Kom je ook?!
Je kunt komen met je camper of tentje.
Mark heeft weer prachtige routes gemaakt, er is een kampvuur, bbq en een plek om te douchen.
Er zullen routes zijn van een 30km tot 200km. Gravelroutes die met de racefiets te doen zijn tot routes met flinke bospaden. En alles er tussen in. Afhankelijk van wat mensen willen rijden maken we een keus wat we gezamenlijk gaan rijden. Wil je alleen, een van de routes rijden kan dat natuurlijk ook.
Je kunt arriveren vanaf vrijdag (dit kan dus ook zaterdag zijn als je bijvoorbeeld 1 nacht wilt komen), en verblijven t/m zondag einde middag.
Wat kost het? Wij willen dit graag als klein evenement organiseren, en willen laten zien dat samen genieten met de fiets niet duur hoeft te zijn. Dus wij vragen geen inschrijfgeld. We vinden het tof om het volgend jaar weer te organiseren (en een Dixi te kunnen huren ;-)), daarom is een kleine vrijwillige bijdrage is altijd welkom.
Wil je meer informatie of je inschrijven voor het weekend? Stuur ons een bericht of mail naar: [email protected]
Advertisement
Where is it happening?
Goirle,Nederlands, Goirle, Tilburg, Netherlands
Event Location & Nearby Stays:
Know what’s Happening Next — before everyone else does.
Host or PublisherMark van Ham











