Sommerafslutning i RGU Roskilde <3
Endnu et hæsblæsende, politisk og fantastisk halvår er gået i Rød-Grøn Ungdom Roskilde, og det skal vi selvfølgelig fejre! Inden vi går på velfortjent sommerferie, inviterer vi til en herlig aften, hvor vi både skal blive klogere og hygge os i hinandens selskab.
Vi lægger ud i vores lokaler på Sankt Peders Stræde med et ekstremt spændende politisk oplæg. Vi har inviteret en ganske særlig gæst, som vil give os et unikt indblik i det aktuelle politiske landskab og de intense magtkampe, der udspiller sig lige nu. Hvem det præcis er, holder vi som en overraskelse lidt endnu, men vi lover, at det bliver vildt spændende! ✊
Derefter pakker vi ned og rykker samlet ned i Roskilde Bypark. Her tænder vi op for den ægte sommerstemning med masser af lækker mad, snacks og kolde drikkevarer 🧺😎
Dagsorden
Kl. 17:00: Ankomst, sodavand og velkomst ved vores lokaler på Sankt Peders Stræde 1E ⭐
Kl. 17:15: Politisk oplæg fra gæst og spørgsmål 🏛️
Kl. 18:30: Fælles afgang mod Roskilde Bypark 🌳
Kl. 18:45: Sommerafslutning! Vi hygger med mad, snacks, kolde drikke og park-stemning 🎉
Kl. ??:??: Tak for i aften (og god sommer!) ☀️
Det er helt gratis at deltage og alt mad og drikke er på foreningens regning! Tag gerne et tæppe og en varm trøje med, til når vi rykker ned til Byparken :)
Hvad enten du har været med i afdelingen i hundrede år, eller du overvejer at kigge forbi for allerførste gang, så er du mere end velkommen. Tag en ven under armen og lad os starte sommeren af på den rigtige måde! ❤️💚
For henvendelser til afdelingen, skal du tage kontakt til vores kontaktperson Victor på +45 29 87 80 99 <3
Where is it happening?
Event Location & Nearby Stays:

















