El poder del círculo en la empresa familiar - Sarrià
About this Event
Informació general
Vuit empresaris, un cercle i reptes complexos que travessen l'empresa i la vida.
Vine i descobreix una novel·la que posa veu als conflictes invisibles del lideratge, la successió i les relacions familiars en l'empresa.
Carme Juan, periodista, subdirectora "Julia en la Onda" en Onda Cero Ràdio, conversa amb Isabel Nogueroles, consellera en empresa familiar i lideratge, i autora del poder del cercle en l'empresa familiar.
Un diàleg entorn d'aquesta història que convida a reflexionar sobre com abordar els reptes de l'empresa familiar des del lideratge compartit.
A través de la història de vuit empresaris reunits en un procés íntim i transformador, Isabel Nogueroles mostra com el conflicte, lluny de destruir, pot convertir-se en una autèntica oportunitat d'evolució col·lectiva.
Inspirada en experiències reals, la narració connecta empresa, família i emocions, i obre converses profundes sobre poder, llegat, rivalitats, innovació, convivència intergeneracional i presa de decisions, entre altres temes clau.
T'esperem per a compartir una conversa profunda, humana i necessària, més enllà del management tradicional.
Perquè hi ha llibres que no sols es llegeixen: es viuen i es comparteixen.
Where is it happening?
Event Location & Nearby Stays:
EUR 0.00










![[Barcelona] Startup \/ Investor Open Coffee](https://cdn-ip.allevents.in/s/rs:fill:500:250/g:sm/sh:100/aHR0cHM6Ly9jZG4tYXouYWxsZXZlbnRzLmluL2V2ZW50czEwL2Jhbm5lcnMvMDI5MzY0YTNhZGIwOTgxZTAyYmJiNjhiOTliMGQ0MWM0NWEyMmM3YTQ1OWI3M2IwMjUxNTVlMTliZDhhNTg2Mi1yaW1nLXcxMjAwLWg1OTAtZGMxMDFjMjYtZ21pci5qcGc_dj0xNzgyMDE5NDM3.avif)







