Pintandwefall 20 vuotta @Kuudes Linja, Hesinki
Advertisement
Pintandwefall 20 vuotta
Boss club ei kuole koskaan. Syvällä kytevä pinttiläisyys leviää kulttuuriimme Jussi-palkittujen elokuvien, uraauurtavien tutkimusten, suihkulähteidemonumenttien ja sukupolvia yhdistävien hittien muodossa.
Joo, vaikka mitä levyjä ollaan ehitty tehdä. Keikkojakin on kuulkaas soiteltu! Kaikki on tullu meitä fanittamaan.
Jengi on ihan että vieläkö Pintandwefall on olemassa? Uuh, milloin teitä näkee keikalla? Aah, koska kuulee uutta musaa?
Bändi perustettiin keväällä 2006 Vantaan Vaskivuoren lukion opo-infossa, ja sekoiltiin tiemme loppumattomalle kiertueelle. Alkuvuodet oli intensiivisiä kun asuttiin treeniksellä, keikka-autossa ja kämppiksinä. Meidän juuret on kasvaneet umpisolmuun, ja versoillaan ties minne.
Syyskuussa juhlitaan! Perjantaina 4.9.2026 supershow Tampereen G Livelabissa, ja heti perään lauantaina 5.9.2026 Helsingin Kuudennella Linjalla. Kannattaa ostaa liput ennakkoon, sillä meillä oli hirveä kalenterisota, että saatiin nämä sovittua!
Ollaan äänitetty nelistään treeniksellä seuraavaa levyä. Kokonaisuuteen tulee uusien biisien lisäksi myös hyvää arkistodataa. Levy julkaistaan 2027. Sitten palataan julkaisukiertueen voimin lavoille.
Niille, jotka ei ole meistä kuulleetkaan, tiedoksi: soitetaan englanniksi laulettua suht rokkibändimusaa. Kaikki laulaa, tekee biisejä ja vaihtelee soittimia. Ei olla hirveenä välitetty rokkibändiyden tai cooliuden säännöistä. Paljon stemmoja, ja ai hitto me ollaan livenä hyviä.
Liput ennakkoon 21€ Ovelta 24€
Boss club ei kuole koskaan. Syvällä kytevä pinttiläisyys leviää kulttuuriimme Jussi-palkittujen elokuvien, uraauurtavien tutkimusten, suihkulähteidemonumenttien ja sukupolvia yhdistävien hittien muodossa.
Joo, vaikka mitä levyjä ollaan ehitty tehdä. Keikkojakin on kuulkaas soiteltu! Kaikki on tullu meitä fanittamaan.
Jengi on ihan että vieläkö Pintandwefall on olemassa? Uuh, milloin teitä näkee keikalla? Aah, koska kuulee uutta musaa?
Bändi perustettiin keväällä 2006 Vantaan Vaskivuoren lukion opo-infossa, ja sekoiltiin tiemme loppumattomalle kiertueelle. Alkuvuodet oli intensiivisiä kun asuttiin treeniksellä, keikka-autossa ja kämppiksinä. Meidän juuret on kasvaneet umpisolmuun, ja versoillaan ties minne.
Syyskuussa juhlitaan! Perjantaina 4.9.2026 supershow Tampereen G Livelabissa, ja heti perään lauantaina 5.9.2026 Helsingin Kuudennella Linjalla. Kannattaa ostaa liput ennakkoon, sillä meillä oli hirveä kalenterisota, että saatiin nämä sovittua!
Ollaan äänitetty nelistään treeniksellä seuraavaa levyä. Kokonaisuuteen tulee uusien biisien lisäksi myös hyvää arkistodataa. Levy julkaistaan 2027. Sitten palataan julkaisukiertueen voimin lavoille.
Niille, jotka ei ole meistä kuulleetkaan, tiedoksi: soitetaan englanniksi laulettua suht rokkibändimusaa. Kaikki laulaa, tekee biisejä ja vaihtelee soittimia. Ei olla hirveenä välitetty rokkibändiyden tai cooliuden säännöistä. Paljon stemmoja, ja ai hitto me ollaan livenä hyviä.
Liput ennakkoon 21€ Ovelta 24€
Advertisement
Where is it happening?
Kuudes Linja, Hämeentie 13a, FI-00530 Helsinki, Suomi, Helsinki, Finland
Event Location & Nearby Stays:
Know what’s Happening Next — before everyone else does.
Host or PublisherAlt Agency & Management



















