Opening Day BDW: Xerrada "Pensar el disseny des d'avui"

Schedule

Wed Oct 14 2026 at 11:00 am to 12:00 pm

UTC+02:00
Location

Elisava Escuela Universitaria de Diseño e Ingeniería de Barcelona | Barcelona, CT

Advertisement
Sessió on posarem el focus en el present del disseny a través de la mirada de professorat jove d’Elisava.
About this Event

Opening Day de la Barcelona Design Week: Xerrada "Pensar el disseny des d'avuí" .

El dia 14 d'octubre, Elisava serà la seu inagural de la Barcelona Design Week, sumant-se al programa oficial de l’esdeveniment com a espai de reflexió i experimentació amb diferents activitats al voltant el món del disseny.

Entre la programació, Elisava acollirà la xerrada "Pensar el disseny des d'avuí" a les 11h, a la Sala Aleix Carrió, moderada per Francesca Tur.

El present és l’espai des d’on interpretem el passat i imaginem el futur. Entendre la realitat actual del disseny implica una mirada crítica, humana i compromesa amb el context social, cultural i tecnològic que ens envolta.

El professorat d'Elisava d'aquesta xerrada, compost per Júlia Esqué, Manuela Valtchanova, Iván Paz i Maria Charneco, compartirà la seva experiència professional i les seves reflexions sobre la realitat actual de la disciplina.

Des de l’anàlisi crítica, el pensament i les vivències personals, els participants abordaran els reptes, les oportunitats i les contradiccions del disseny contemporani des d’una perspectiva profundament humanística. La sessió culminarà amb una taula rodona oberta per generar debat al voltant del paper del disseny avui i de les seves projeccions de futur.

L'entrada serà lliure, amb inscripció prèvia.


Advertisement

Where is it happening?

Elisava Escuela Universitaria de Diseño e Ingeniería de Barcelona, 30 La Rambla, Barcelona, Spain

Event Location & Nearby Stays:

Tickets

EUR 0.00

Know what’s Happening Next — before everyone else does.
ELISAVA Facultat de Disseny i Enginyeria
Host or PublisherELISAVA Facultat de Disseny i Enginyeria

Ask AI if this event suits you