La Barcelona retrobada més visita Parlament
Schedule
Wed Feb 04 2026 at 10:45 am to 01:30 pm
UTC+01:00Location
Passeig del Born, 30, 08003 Barcelona (Barcelona), Espanya | Barcelona, CT
Advertisement
La Barcelona retrobada més visita Parlament de Catalunya-Dimecres 4 de Febrer- Dimecres 4 de Març- Inici: 10:45h- Durada 2:45h- Preu 18€-Places limitades/audiòfons-
Una passejada per descobrir la Barcelona dintre muralles, aquella Barcelona rica i mercadera que ens va ser arravatada a la guerra de Successió del 1714. Coneixerem la història que després de recuperar la Ciutadella l’any 1868 la ciutat va treballar a contrarellotge per esborrar els vestigis de l’ocupació borbònica i preparar-se per una època d’esplendor: L’exposició Universal, la tornada dels indians, sense perdre el seu esperit industrial i mercader. Visitarem La Casa de la Moneda, el nou Eixample de Ciutat Vella i el Mercat del Born per acabar al Parlament de Catalunya/Visita guiada. Una ruta plena d’història on descobriràs el més bells racons de la ciutat.
Per reservar omple el formulari:
https://www.arquitecturadecatalunya.cat/bcnretrobada/
☎️ Truca'ns al 669 098 761 - 934171678
📧 Escriu-nos un correu a [email protected]
IDIOMA CATALÀ
#barcelona #art #rutesbarcelona #monestir #modernista #visitesguiades #catalunya #arquitecturadecatalunya #Parlament #born #laribera
Advertisement
Where is it happening?
Passeig del Born, 30, 08003 Barcelona (Barcelona), Espanya, Passeig del Born, 30, 08003 Barcelona (Barcelona), Espanya, Barcelona, SpainEvent Location & Nearby Stays:
Know what’s Happening Next — before everyone else does.


















