FINESTRES - Marta Aguilera

Schedule

Thu Nov 19 2026 at 07:00 pm to 08:30 pm

UTC+01:00
Location

Llibreria Finestres d'Art i Còmic | Barcelona, CT

Advertisement
'L’efímera eternitat' (Popurri Edicions) és un projecte fotografia que busca mostrar la importància, el valor que hem d’atorgar a la natura.
About this Event

L’efímera eternitat (Popurri Edicions) és un projecte editorial de fotografia analògica que busca mostrar la importància i el valor que hem d’atorgar a la natura.

***

L’efímera eternitat és un fotollibre de natura que parla del viatge d’una papallona, un insecte que actualment està en perill d’extinció a conseqüència de la crisi climàtica que patim. Tot comença quan Apol·lo (Parnassius Apollo), una papallona, inicia el seu vol. Al llarg del llibre podrem anar descobrint quina és la seva visió, per on vola i què sent. El seu trajecte no acaba a qualsevol lloc, sinó que ens farà reflexionar sobre l’antropocentrisme, aquesta idea que se’ns ha imposat des de fa segles i que i ens ha fet entendre que l’ésser humà i la natura són éssers diferents. L’efímera eternitat vol mostrar-te que això pot canviar: podem formar part de la natura, ser un mateix ésser. L’efímera eternitat és un llibre publicat per Popurri Edicions amb una primera edició que consta de 50 exemplars numerats.

***

Marta Aguilera és dissenyadora gràfica i fotògrafa autodidacta. Graduada en Disseny Gràfic i formada a l’EINA Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona, desenvolupa projectes que combinen fotografia i edició. És autora, juntament amb Sergi Gómez, del fotollibre 48 hores i 7 anys i de L’efímera eternitat, publicats per Popurri Edicions.

Assignació de seient per ordre d'arribada. Número de butaques limitat. Si en arribar no queden seients lliures, la seva reserva passa a ser dempeus.

Advertisement

Where is it happening?

Llibreria Finestres d'Art i Còmic, Diputació 250, Barcelona, Spain

Event Location & Nearby Stays:

Tickets

EUR 0.00

Know what’s Happening Next — before everyone else does.
Llibreria Finestres
Host or PublisherLlibreria Finestres

Ask AI if this event suits you