Del Laboratori a la planta productiva. Presentació d'un cas d'èxit.

Schedule

Wed Sep 16 2026 at 09:30 am to 11:30 am

UTC+02:00
Location

Parc Científic de Barcelona - Sala Dolors Aleu - Edifici Clúster II | Barcelona, CT

Advertisement
Com es transforma una idea científica en una empresa capaç de fabricar productes biotecnològics a escala industrial?
About this Event

Com es transforma una idea científica en una empresa capaç de fabricar productes biotecnològics a escala industrial? Quins són els desafiaments tècnics, regulatoris, financers i humans que cal superar perquè una startup es converteixi en una organització amb capacitats productives pròpies?

En aquesta xerrada contarem amb la participació d'Albert Font, emprenedor del sector biotecnològic, que ens compartirà l'experiència de creació i creixement d'una startup biotecnològica que ha evolucionat des dels seus inicis al fins a disposar de capacitats GMP de desenvolupament i fabricació de productes biològics.

La sessió serà conduida per , enginyeria especialitzada en el disseny de processos i plantes de producció biofarmacèutiques.

Una oportunitat única per conèixer de primera mà el camí que porta de la recerca a la producció industrial.

Agenda:

9:30 - 9:35 h Welcome a càrrec de Grisha Domakowski, director de comercialitzacio i comunicació del Parc Científic de Barcelona

9:35 - 10:35h Conferència a càrrec d'Albert Font, cofundador de

10:35 - 10:45 h Q&A

10:45 -11:30 h Coffee Break

Bio Albert Font:

Albert Font Inglés és doctor en Biotecnologia i emprenedor del sector biofarmacèutic. Amb més de quinze anys d'experiència en el sector , ha desenvolupat la seva trajectòria en àmbits com el desenvolupament de processos, l'escalat industrial i la fabricació de productes biològics, incloent la seva etapa a 3P Biopharmaceuticals (actualment 3PBioViian) i la posterior etapa com a cofundador de Leanbio. En aquesta xerrada compartirà la seva experiència sobre els reptes de portar la innovació del laboratori a la planta productiva, així com els aprenentatges adquirits durant el creixement d'una empresa biotecnològica.

Advertisement

Where is it happening?

Parc Científic de Barcelona - Sala Dolors Aleu - Edifici Clúster II, Baldiri Reixac, 4-10, Barcelona, Spain

Event Location & Nearby Stays:

Tickets

EUR 0.00

Know what’s Happening Next — before everyone else does.
KLINEA - Parc Cient\u00edfic de Barcelona
Host or PublisherKLINEA - Parc Científic de Barcelona

Ask AI if this event suits you